Posted by: iunnia | 23/09/2009

Set pensule machiaj – Marie Claire

Tocmai ce am incercat si pensulele pentru machiaj de la revista Marie Claire. Pensulele vin intr-un etui transparent pe care scrie marie claire.

Pensulele nu sunt extraordinare dar daca doriti sa renuntati la buretei sunt ok.

Trusa de pensule contine:

  • 2 pensule mari: 1 pentru fard de obraz si una pentru pudra- am dat de cateva ori cu mana prin ele si nu le-au cazut perii
  • 1 buretel simplu
  • 1 pensula cu un cap plat dar nu este buna pentru eyeliner – este rigida
  • 1 pensula pentru buze – in cazul in care nu folositi pentru buze eu zic ca o puteti folosi pentru conturul ochilor -este rigida
  • 1 -pentru gene, sprancene -arata ok.

sursa fotografie:  e-joy forum

Revista a costat 11.9  ron


Responses

  1. Cele mai bune pensule pentru machiat pe care le-am folosit sunt de la Body shop. Intr-adevar sunt mai scumpe dar este pentru fata ta si in fond nu le cumperi zilnic.

  2. eu am un set de 24 de pensule de machiaj de la m.a.c si sunt foarte multumita de ele.

    • Cred ca sunt foarte bune cele de la mac. Pacat ca nu exista mac si la noi in Romania


Leave a Reply

Categories

