Posted by: iunnia | 06/11/2009

Cizme de cauciuc?

These boots are made for working?

CategoryRubberBoot

Not..

Se pare ca cizmele de cauciuc sunt foarte cautate si purtate chiar de celebritatile de la Hollywood.

cizme cau

jennifer aniston

cizme ca

julia roberts

cime c

kate moss

cizme cc

Sarah Michelle Gellar

Daca sunteti in cautare de cizme comode, colorate si excelente pentru ploaie cizmele de cauciuc sunt perfecte.

Exista multe modele, cu buline, cu dungi, colorate perfecte pentru a iti transforma o zi mohorata si ploioasa intr-una vesela si frumoasa.

sursa foto: http://www.excape.ro/

Cu ce sa porti cizmele de cauciuc?

-cu o pereche de jeans skinny

-o fusta midi din denim + ciorapi trei sferturi pe care sa ii lasati sub genunchi – cum au fost cadou la revista beau monde :link


Responses

  1. mie nu-mi plac,mi-aduc aminte de copilarie cand erau foarte la moda,nu erau asa colorate,dar nici pe atunci nu-mi placeau…

  2. Eu am o pereche colorata, foarte frumoasa. Mie-mi plac pt ca sunt comode si la cat a plouat/ploua acum in Bucuresti sunt tocmai bune😀

    • cele colorate chiar iti fac ziua mai frumoasa:)


Leave a Reply

Categories

