Posted by: iunnia | 15/01/2010

Nyx Cosmetics – si in Romania

De ceva vreme a aparut si la noi site-ul oficial al NYX Cosmetics www.makeup-shop.ro

Se spune ca Nix cosmetics este o varianta mai cheap a renumitului MAC.  Sunt deseori comparate pe diverse site-uri pentru ca produsele ambelor brand-uri sunt foarte bune dpdv calitativ.

Imaginea acestei companii este : Maite Perroni ( din serialul RBD)

Preturile sunt chiar foarte bune

Puteti gasi produse :

  • Pentru ochi :

– farduri de pleoape : incepand de la 5 ron- 27 ron

– creioane pentru ochi: de la 3 ron -8 ron

  • Pentru buze :

– renumitele rujuri – de care se vorbeste ca sunt foarte bune si hidratante :- 6 ron

-gloss-uri : – intre 5-19 ron

  • Pentru ten:

-fard de obraz – ~20 ron

-pudra – 35- 39 ron

Si altele. Puteti vedea mai multe pe site-ul lor


Responses

  1. Mie imi redirectioneaza pag pe site-ul lor principal nyxcosmetics.com

    • Momentan au de lucrat la site. In cursul acestei luni vor da drumul la site

  2. Da-mi si mie te rog id-ul tau…daca se poate…
    Preturile sunt cele de pe blog(in RON) sau cele de pe site-ul din state($)?

    Astept rapsuns….mersi mult!

  3. Mi-am comandat si eu niste “bunatati” , dar pentru ca momentan nu au cateva dintre produsele comandate pe stoc, trebuie sa astept.

  4. Nu.mi vine sa cred ce preturi au…sunt atat de ieftine ..chiar nu ma asteptam…poti sa.mi dai site.ul NYX din romania ?te rog…

  5. e chiar tare … dar de ce sunt asa de ieftine ca pe site-ul lor official sunt mult mai scumpe asta chiar m-ar tenta sa incerc. Cum se face sa le poti avea ?

  6. Mie imi place la nebunie produsele NYX!Pupici!


Leave a Reply

Categories

