Posted by: iunnia | 27/01/2010

Trucuri pentru forma perfecta a sprancenelor

Dupa ce v-am prezentat aici cum sa aplicati fardul de obraz in functie de forma fetei dvs, tot in functie de forma acesteia am sa va arat cum sa aveti sprancene perfecte

1. Linia de început a sprâncenelor
2. Înălţimea sprâncenelor
3. Linia de terminare a sprâncenelor

Aveti insa grija la grosimea si lungimea lor.

Nu luati prea mult din grosimea lor pentru ca exista posibilitatea sa le stricati forma.

Aveti grija la culoarea parului si a sprancenelor

Pensati-va dupa baie cand porii sunt deschisi iar pensatul nu mai este atat de dureros

Nu alegeti o anumita forma pentru ca este la moda! Incercati forma care va sta bine in functie de forma fetei

Regula de baza-nu uita ca lungimea sprancenelor trebuie sa fie mai lunga ca ochii

sursa : cursuri cosmetica eurocor


Responses

  1. Hehe, cred ca am sprancene corecte. Intre fata rotunda si hexagonala. Si sprancenele mai mult ca pentru fata rotunda.

    • esti norocoasa🙂

  2. Niciodata nu am stiut ce tip de sprancene mi se potriveste…multumes!!

    • ma bucur ca postul a fost de ajutor

  3. ms de informatie chear le aveam gresit facute


Leave a Reply

Categories

