Posted by: iunnia | 14/02/2010

Review:Oriflame Beauty Smoky Collection Plumping Lipstick

De curand mi-am achizitionat un ruj pentru volum de la Oriflame de care sunt tare multumita. Ar trebui sa va spun ca nu sunt o mare fana a rujurilor, pentru ca niciodata nu mi-am gasit nuanta perfecta. Insa acest ruj de la Oriflame este primul ruj care mi s-a potrivit asa de bine.

Are o nuanta asa de placuta, e cremos si are o stralucire delicata.

La aplicare, produce o senzatie de intepaturi, asa cum precizeaza si in catalog insa dupa ce te dai o data- de doua ori te obisnuiesti cu acele mici intepaturi si nici nu le mai simti.

Nuanta pe care am ales-o eu este: Nude , insa mai aveti posibilitatea sa alegeti intre : Pink si Beige.

Pretul a fost de 17.99 ron (redus de la 27 ron) -achizitionat din campania 3


Responses

  1. Cat de rezistent este?

    • pe mine ma tine cateva ore


Leave a Reply

Categories

