Posted by: iunnia | 25/05/2010

Iunnia recomanda: Letters to Juliet

Ieri mi-am luat prietenul de mana si am fugit la cinema pro unde am vazut filmul “Letters to Juliet”.

Cand am ajuns acolo era atmosfera de “Sex and the City” –  in sensul ca sala era plina de fete si mai vedeai cate un baiat pierdut de mana unei fete.

Filmu este o comedie romantica care pleaca de la povestea tuturor femeilor care vin din toata lumea la Verona si ii scriu scrisori Julietei si asteapta un raspuns de la ea (mai exact de la secretarele Julietei)

Protagonistii sunt tare simpatici si exista chimia aceea intre ei. Pe actrita Amanda Seyfried poate ati mai vazut-o in “Dear John” sau “Mamma Mia”.

Insa nu vreau sa va spun mai mult, va las sa urmariti trailerul si sa va convingeti sa va duceti sa urmariti filmul. Mie una, mi-a facut ziua acest film!


Leave a Reply

Categories

