Posted by: iunnia | 01/06/2010

Review – Trusa farduri 26 culori

Pentru ca eram datoare unei cititoare privind o trusa cumparata de pe site-ul de cosmetice fraulein38 urmeaza un mic review la aceasta trusa numita “ Pro 26 Color Eye shadow Blush Warm neutral nude Palette

Aceasta trusa de farduri cuprinde culori neutre pentru ochi dar si pentru obraz, perfecte pentru un look cat mai natural.

Avantaje:
– pret foarte bun – ~ 55 ron (in functie de cursul lirei )
– shipping =0 . Da, asa cum am scris. Pentru aceasta trusa transportul nu a costat nici macar un leu. Mai bine comanzi de aici decat din ro, desi e mai departe transportul este 0.

Nota: Transportul difera de la un produs la altul, de exemplu la trusa de 120 de culori + pensulele (pe care le puteti vedea in review-ul meu) – transportul este 1 lira iar in cazul unor oje poate sa ajunga transportul la 5 lire. Insa sunt foarte multe produse unde transportul este 0

-trusa dispune de culori mate dar si sidefate. Insa culorile sidefate sunt mult mai placute in comparatie cu trusa de 120 de culori si se vad foarte bine pe pleoapa.

– mie mi s-a parut un plus faptul ca aceasta trusa contine si fard de obraz in 5 nuante (cele de jos) perfecte pentru orice ten.

-trusa are o marime asemanatoare celei de 120 de culori : 23cm x 15.5cm x 1.2 cm

-trusa a venit mult mai repede decat cea din China (aprox 2 saptamani), asta pentru ca vin din Marea Britanie – si de aceea vor veni la posta de care apartineti nu la cea vamala , de aici excluzandu-se si taxele vamale si de tva (ce bine ca apartinem de ue)

– culorile dureaza destul de mult si nu necesita intodeauna aplicarea unui primer.

Dezavantaje
– din cauza transportului exista posibilitatea ca unele din culori sa se sparga (mie mi s-a spart o culoare chiar daca trusa a fost infasurata foarte bine, insa s-a reparat cu usurinta cu putin alcool si cu ajutorul unei monede)

Le-am trimis mail pentru a le preciza ca data viitoare daca se poate sa o trimita cu inca un strat din punga din aceea cu bulešŸ™‚ Au fost foarte promti, si-au cerut scuze si mi-au spus ca asa vor face data viitoare (oare daca trimiteam un mail in ro de acest gen, cate injuraturi primeam inapoi?)

Urmand ca in cateva zile sa primesc un mail cu o oferta : la urmatoarea comanda voi primi un cadou.

(nu am reusit inca sa fac poze trusei, insa in cateva zile am sa revin cu poze ale truseiĀ  )


Responses

  1. Arata foarte bine trusa, intr-adevar!
    Si faptul ca nu vine la posta vamala e iarasi un plus.
    Si vad ca au si paleta de rujuri cu 32 de nuante, pe care iar pusesem ochii. Am vazut reviewuri si swatchuri pe net si sunt foarte bine pigmentate.
    Multumim pentru informatiešŸ™‚

    • cu mare placere. si pe mine ma tenteaza aceea paleta. cred ca pe urma nu mai imi cumpar cativa ani buni rujurišŸ™‚

  2. As mai avea si eu o intrebare eu as dori sa achizitionez trusa 120 palette cu pensule asa cum o ai tu…stii cumva pe fraulein trebuie sa ai un card anume ca nu reusesc sa le cumpar :(ai putea sa ma ajuti ?ms

    • eu am cumparat prin cineva care are card cu care poate cumpara de afara. plata s-a facut prin paypal. cardul pe care il are el e de la ing si are cip, e securizat si special pt cumparaturile de pe site-uri. (plateste 1 ron pe luna pt cardul acesta)

      • multumesc frumos ptr rasp…te-am intrebat ptr ca eu am card avantaj de la ceb
        si nu stiu daca ar fi ok sa-l folosesc …..

      • nu prea stiu de cardul de care zici. incearca sa te informezi pe site-ul bancii sau sa dai un telefon pt detalii.apropo de datele cardului, acestea nu se transmit site-ului fraulein pentru ca plata se face prin paypal.

  3. Foarte frumos review-ul si multumim pentru sitešŸ˜€ nu stiam de el, evit pe cat mai mult posibil sa mai cumpar ceva din SUA, China smd datorita postei vamale. Magazinele online din UE au shipping ieftin sau chiar deloc plus alte beneficii.

    CIneva care tine la afacerea sa provizioneaza un Serv Rel clienti impecabil..cam asa ar trebui sa fie in general indiferent de tarašŸ˜€

    • mersi. si eu ma cam feresc de sua si asia insa acolo sunt de foarte multe ori aceleasi produse care le gasim in europa dar mai ieftine

  4. scz ca te tot deranjez cu intrebarile mele …tie trusa de la fraulein38 ti-a venit aks …sau …?

    • later edit : nici o problema. mi-a venit la cutia postala

  5. buna am facut si eu azi comanda p fraulein38 si adresa am dat-o cea unde locuiesc…vine aks sau primesti ceva de la posta sa te duci sa ridici..tu cum ai facut?sorry ca pun atatea intrebari dar nu am mai facut pana acum cumparatui cu acest card p sit-uri…ms frumos..sa ai o zi placuta

    • cine mi-a facut mie comanda a primit-o chiar la posta in cutia postala.

  6. Aaaa si sa-mi spui in cat timp ti-au venit produsele…ms inca o data

    • produsele dupa cum am scris in post vin maxim in 2 saptamani. cam asa mi-a venit si mie

  7. buna…ai auzit ceva despre bio ionic retex ptr indreptarea parului permanent?am vzt doar p amazon si as dori sa stiu daca exista si pe alte sit-uri….sau alte solutii ptr indreptare permanenta…ms frumos

    • sincer, nu am auzit de acest produs pana acum.

  8. buna ,vroiam sa te intreb daca trusa asta pro 26 color eye shadow blush warm neutral nude palette ,ti-a venit si daca da ,asta are miros ceva ?k dk are inseamna k astea de la fraulein au ceva,si nu a fost a mea un caz special ….ms frumos

    • nu are nici nu miros. este ca orice alta trusa normala

  9. buna poti sa-mi zici cum este trusa?culorile sunt pigmentate? tin mult?

    • trusa este foarte buna. culorile sunt pigmentate insa sunt culori neutre si nu sunt atat de vizibile. tin mult daca sunt aplicate cu un primer inainte sau o crema hidratanta.

  10. Fetelor, tot n-am inteles cum sa-mi cumpar de pe site-ul ala..sa imi fac card la ING pt.cumparaturi din afara sau cum?Cu e cu PayPal-ul?Va rog lamuriti-ma si pe mine..

  11. buna fetelor…….am urmarit discutia voastra si vreau sa va zic din experienta mea pe site fraulein: am comandat direct de le ei si am platit paypall cu cardul visa electron de la bcr care este foarte bun……intai si intai mergi la banca si iti faci card visa electron cu care poti plati si on-line, adik sa faci plati pe internet, si nu numai pe teritoriul romaniei!Apoi ce de la banca iti vor da un numar de cont – contul sa fie neaparat in lei- si un card pe care pe depunde banii pentru efectaurea platii…….dupa care, te intorci acasa si iti faci cont pe paypall care dureaza foarte putin – in paranteza, eu nu stiu engleza, dar am google chrome care traduce pagina, poate va ajuta. La creearea contului, paypall-ul iti va retarge din cont 1,5 euro; dupa care tu mergi la bank si creri un extras de cont si undeva pe acolo scrie CODE care tre sa fie un cod de 4 cifre, si pe care il intruduci pe contul paypall unde iti cere sa introduci codul!si gata cu paypall!mai departe, intri pe fraulien38, faci comanda, dupa care intri la comenzile mele, si undeva in dreapta, scrie Status – plateste acum prin payypall si iti intra direct in operatiunea de plata!Cam asta e cu plata, si cam astia sunt pasii pe care trebuie sa-i urmatiLa inceput e mai greu, dar dak urmezi pasii, e usor!Mie mi-a venit comanda dupa 2 saptamani, desi scria la statut k n-a fost confirmata plata, si mi-a venit prin curier DHL- pe constanta- in alte orase nu stiu, deci mi-a venit direct acasa!Numai k imi lipseau din colet niste produse, si am trimis mail la fraulein sa vad ce s-a intamplat cu ele, dak au fost puse sau nu in colet!Imi pare rau numai ca nu ai trimis si – factura pentru produse ca sa justifice intr-un fel ce au pus si ce nu in comanda!!!!!!!!!!Dessssiiiiiii…eu le-am platit!Astept mail de la ei acum sa elucudez misterul…….o sa revin….

  12. au venit produsele, dar in colete diferite, unul a venit prin curier si celelalte prin posta……..sunt foarte bune si calitative!O zi buna!

  13. Buna mara ai putea sa imi lasi mailul tau plz! ca as vrea sa te intreb ceva ms mult :*


Leave a Reply

Categories

