Posted by: iunnia | 10/06/2010

Fergie – imaginea unui parfum Avon

Fergie isi lanseaza propriul parfum ce se va numi “Outspoken”

Acesta va fi comercializat intr-un flacon negru si va avea ca note : iasomia, fructul pasiunii si tuberoza.

Potrivit lui Fergie, ea a decis să creeze parfum pentru că:  “Sunt mereu in cautarea unor noi modalitati de a ma exprima,iar un parfum este oportunitatea perfecta de a împărtasi originalitatea mea şi increderea fata de fanii mei”

Data lansarii parfumului : septmbrie 2010


Responses

  1. Ma bucur tare mult ca a ales sa lanseze parfumul asta cu Avon. sunt tare curioasa cum miroase. Mai mult ca sigur mi-l voi lua,cum sunt si reprezentanta,chiar nu ma pot abtine :))))

    • sunt tare curioasa cat o sa csote. pe site-urile de afara mentionau ca in jur de 140 ron..insa cred ca depinde de fiecare tara in parte.

  2. 90 de ron va fi, impreuna cu crema de corp si gel de dus

  3. doamne sunt atat de fericiya!!!De ziua mea am primit parfumul spreiul si lotiunea lui fergie!!:d:d.

  4. sa stiti care vreti sa vil cumparati aveti gusturi chiar bune eu il am mi la facut mama cadou de ziua mea pt ca mil doream foarte mult si sa stiti ca miroase super tare si are asa un miros dulce sper sa vil cumparati si voi.Mama a dat pe el un milion


Leave a Reply

Categories

