Posted by: iunnia | 10/06/2010

Trend alert: sosete de vara

Conform tendintelor de vara 2010, sosetele sunt un must have pentru orice fashionista.

De ce sa porti sosete?

Sunt ieftine, oricine are acasa, iti ofera personalitate + ca poti inveseli tinuta cu orice culoare doresti.

Sosetele se poarta fie ridicate pana peste genunchi sau cele indoite pana la glezne.Poate te duc cu gandul la scoala insa designeri ca Christian Dior, Prada sau Marni nu s-au gandit la asta.

Cum sa porti sostele de vara:

cu sandale – arata foarte bine daca sunt purtate cum trebuie (de ex: nu cu slapi). Alege niste nuante neutre si incearca-le cu sandale cu toc. Daca esti indrazneata incearca un look gen anii ’50: sandale cu toc + sosete colorate.

sosete peste genunchi – cele care au urmarit gossip girls stiu despre ce vorbesc. Merg de minune daca sunt negre si sunt asortate cu incaltari tot negre.

cu cizme de vara – daca alegi cizmele vara asta le poti combina cu o pereche de sosete foarte subtiri care sa iasa putin din cizme.

cu ghetute scurte – daca sunt ghetute de toamna in culorile pamantului le poti asorta cu niste sosete intr-o nuanta neutra


Responses

  1. Mi se pare atat de urat dar in fine, daca asta e trend-ul… Sa poarte cine doreste, eu una zic pas.πŸ˜›

  2. Poate sunt trendy, nu stiu ce sa zic, dar mi se pare ca transforma si cea mai feminina intr-una ridicola si total neatragatoare…

  3. vaaai, nici mie nu imi plac!!!
    ar putea totusi sa arate bine in varianta cizmelor de vara, dar sandale + sosete mi se pare scandalos!πŸ˜€
    in fine, eu nu stiu mare lucru despre moda!πŸ˜€
    kussen

  4. Nici pe mine nu ma incanta ideea. Plus ca nu avantajeaza pe oricine.
    Doar Leighton reuseste sa arate bine cu soseteπŸ˜€;))

  5. Parerea mea e ca in prea putin cazuri arata bine, alea fiind un look mai trashy, si cu pantofi mai butucanosi, gen Burberry Prorsum (a 3-a tipa din a 2a poza din postare); parca si SJP arata ok, insa blonda,care am uitat cum o cheama, Heidi something, e dezastru, si nu doar la sosete.

  6. Ador sa aport ciorapi cu dantela si cu pantofi cu toc..:D:)..nu mi se pare deloc ciudat…

  7. […] esti mai indrazneata poarta-i cu sosete de vara peste genunchi. Vin de minune cu o pereche de jeansi scurti si un t-shirt alb sau o camasa cu maneci […]


Leave a Reply

Categories

