Posted by: iunnia | 14/05/2010

Genti Handmade

Pentru ca am facut o categorie noua – Handmade- m-am hotarat sa postez cate o persoana talentata care detine un blog unde isi prezinta produsele. Am inceput acum ceva timp cu Deea – care realizeaza niste bijuterii superbe.

De data asta am ales-o pe Anca Toma, tot o timisoreanca care confectioneaza genti. Pe blogul ei puteti gasi cam orice marime de geanta pe care vi-o doriti din diverse materiale: de la stofa, denim si chiar imitatie de piele. In plus Anca confectioneaza si brose.

Nu stiu cum sunteti voi insa eu cand vad o geanta ma abtin cu greu sa o cumpar, mai ales daca este si unicat.

Desi la noi in tara nu se apreciaza handmade-ul atat cat ar trebui se pare ca incet incet artistii lucrului de mana isi fac  loc pe piata romaneasca.

Va prezint cateva modele ce mi-au placut de pe blogul Ancai.

Obisnuiti sa purtati genti handmade?


Leave a comment

Categories